måndag 10 augusti 2009

semestern över

Back in town efter semestern där det dessvärre varit noll tv-tittande. inte på grund av avsaknad av en tv-apparat för det finns faktiskt det där jag befunnit mig på semestern. Men dels gör man ju faktiskt andra saker på semestern än att titta på Tv och dels avskyr jag att titta på tv med en massa andra människor. Vissa tycker ju att Tv-tittande är en social grej, men det tycker jag inte alls. jag kan inte riktigt koncentrera mig och slappna av när det är en massa andra människor. Några stycken kära vänner går ju bra och det kan vara trevligt att diskutera vad som händer. Men det allra, allra bästa är att vara alldeles allena så man kan koncentrera sig riktigt och ge sig hän som tusan. Sitter och skriver detta med Hemma hos Jamie i bakgrunden. Man behöver sig verkligen en dos av Jamie när tv visat alldeles för mkt Gorgon Ramsay. Man tröttnar ju ganska snabbt på Gordons konstanta aggression och behöver då en dos av den fantastiskt godhjärtade och milde Jamie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar