tisdag 22 september 2009

rykten rykten rykten

Jag läste ett rykte on the Internet som sa att Brad Pitt är aktuell i uppföljaren till Sherlock Holmes, filmen som jag skrivit om för ett tag sedan som inte har premiär än på ett tag, men uppföljare ska alltså vara planerad, man är alltså ganska säker på filmens genomslagskraft. Pitt ska i så fall vara tänkt för rollen som Moriarty, Sherlock Holmes ärkefiende numero uno. Moriarty anses av vissa vara den första superskurken men utåt sätt visar han upp en respektabel sida som matematiker. Tja, Brad Pitt är ju aldrig helt fel, och som skurk passar han bra tycker jag. Ja dessa båda filmer verkar bli allt mer intressanta ju mer tiden går. Ett annat rykte som jag har hört flera gånger tidigare är att Johnny Depp ska vara med i nästa Batman-filmen. Jag läste som sagt detta rykte igen och läste även ryktet att Philip Seymour Hoffman skulle vara med. Detta verkar antingen vara ett väldigt ihärdigt rykte eller också ligger det sanning i det och man vill skapa hype om det för att det ska bli intressant. Ja jag hoppas ju att ryktet är sant. Johnny Depp passar ju inte som handen i handsken som bov i Gotham City, och Philip Seymour Hoffman passar ju alltid in på ett perfelt opassande sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar