tisdag 29 september 2009

Svenska Hollywoodfruar

Kollade såklart på Svenska Hollywoodfruar igår. Jävla synd att det bara är 4 avsnitt, 1 avsnitt kvar alltså. Anna Anka är väl nästan överflödig att presentera eller ens kommentera. Ja hon är galen och hon avfärdar all kritik med den svenska avundsjukan eller den svenska jantelagen. Ja så undslipper man all kritik. Sen har vi The Gold and the Beutiful - Agnes-Nicole Winter, som ju inte har gjort världens största intryck på mig. Jag kom på igår att jag glömde bort vem som var den tredje Hollywoodfrun tills jag såg henne och kom på att det var just hon. Nä den som gjort starkast intryck på mig är helt klart Maria Montezami, vilken fantastisk kvinna. Hon säger att hon önskar att hon hade varit gäst i sitt eget hem för det det hade varit alldeles fantastiskt och jag kan inte annat än hålla med. Jag vill gärna vara gäst hemme hos henne! Hon verkar ju vara snällast i hela världen och man blir så avslappnad eftersom hon pratar så otroligt långsamt. Åhh hennes present igår till sin familj, ett kylskåp som hon köpt för hennes EGNA pengar som hon fyllde med familjens favoritmat, åhh så fint och såå stolt hon var. I love u Maria!!!Hon är dessutom den enda av de tre som man ser vem det är på affischen för serien. Dem andra två trodde jag först att dem hade glömt bort eller nåt.

Äntligen börjar hösten komma igång på allvar. På onsdag är det säsongsstart av Greys anatomy där vi kommer gråta floder över Georges död och över alla andra miljoner saker man gråter över i denna fantastiska dramaserie. Nästa tisdag är det säsongsstart av en av världens bästa serier, Desperate Housewives. Äntligen, som jag saknat er! Ikväll kör kanal 5 därför de två senaste avsnitten innan säsongsstarten.

1 kommentar: