torsdag 22 oktober 2009

jaha snart, eller ja om drygt en månad är det äntligen dags för säsongsstarten av På spåret, ett av mina favvoprogram. Frågan är dock hur man ska klara sig utan Oldsberg och Hellberg. Att ersätta dessa gubbar är inte det lättaste, men SVt har ju försökt så gott de kan. Jag tror att Fredrik Lindström är hur bra som helst som domare då han är så nördig som han är, dock vet jag inte om jag tror lika mycket på Kristian Luuk som programledare. Om han tonar ner sin ironi så kan det kanske gå vägen. Jag hoppas på det bästa eftersom det är ett så himla bra program. De tävlande är:
1.Jessika Gedin/Hans Rosenfeldt
2.Hélène Benno/Peter Apelgren
3.Johanna Koljonen/Marcus Birro
4.Vanna Rosenberg/Göran Rosenberg
5.Jessica Zandén/Philip Zandén
6.Filip Hammar/Fredrik Wikingsson
7.Lena Sundström/Bo Sundström
8.Doreen Månsson/Hans Rosling
9.Alexandra Charles/Björn Ranelid


Ja, det första paret har jag lite, eller ja ganska mycket svårt för. Vanna Rosenberg ska bli mycket roligt att se. Jag gillar henne! Jessica Zandén (som spelade i Skilda världar, den första Rebecka) och Philip Zandén är tydligen syskon, jag har trott att de är gifta. Minsann, minsann. Filip och Fredrik, always a pleasure. Journalisten Lena Sundtröm tillsammans med maken Bo från Bo Kaspers orkester ska bli intressanta att se hur dem ter sig. Alexandra Charles och Björn Ranelid kommer säkert ge oss underhållning. Den 4 december har På spåret säsongspremiär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar