söndag 11 oktober 2009

Ryan gör comeback på den rätta sidan av lagen

TV-serien Southland har premiär på TV3 på onsdag klockan 22. Southland ska vara en polisserie som ska gå in på djupet i några polisers vardag i LA. Det ska tydligen vara mer av ett karaktärsdrama än en polisserie. Den ska också vara mer fokuserad på hur brottet uppkommer än att ta reda på vem som är "the bad guy". En av huvudrollerna spelas av OC-stjärnan Benjamin McKenzie. Han som spelade Ryan. Underbart, det är ju få karaktärer som jag blivit så kär i som Ryan och det måste ju såklart bero på skådisen Benjamin. OC:s första säsong är ju en av de bästa säsongerna i en tv-serie ever, sen blev det dock en av de sämre tv-serierna ever. OC varade i 4 säsonger och det var ju minst 2 säsonger för långt. Ja den första säsongen måste ses minst 1 gång i halvåret, och sen sluta efter säsongsavslutningen så man slutar på topp. Det får bli ett OC-maraton i jul. Ja Benjamin McKenzie har alltså en av huvudrollerna i denna nya polisserie, som precis meddelats ha blivit nedlagd efter den andra säsongen. Tydligen beror det inte på att den ska vara dålig, den har fått en hel del bra kritik men den hittade ändå inte tillräckligt mycket publik ansåg NBC. Dock sägs det att eftersom serien ändå fått bra kritik så kan den tas över av någon annan kanal. Ja om den är bra har jag ingen aning om, men jag kommer definitivt ge den en chans, såklart mestadels på grund av Benjamin. Ett av mina favoritklipp i OC:


Och mitt absoluta favvoklipp från OC:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar